Deel I PLANNING Pieterburen-Vorden

6 november 2013 - Vorden, Nederland

IMG_5137IMG_5174

Buiten het 'An&AnPieterpad' reisblog om, zijn er ook via de 'gewone' mail contacten die organisatorisch van aard zijn, maar vooral ook hartverwarmend!

Ik ga proberen of ik in dit 'reisverhaal' met de titel PLANNING de afspraken die er gemaakt worden bij kan houden, zodat alle belangstellenden kunnen zien wie-wanneer mee loopt met een etappe.

Tip: klik regelmatig even op deze mailing om te zien wat de stand van zaken is!

Etappe Indeling deel I                   Pieterburen – Vorden

Etappe:                             Km          Wie                                       Wanneer

1 Pieterburen-Winsum      19           An&An                                  Za. 9/3/13

2 Winsum-Groningen        21           An&An                                  Zo.10/3/13

3 Groningen-Zuidlaren      21           + Tania                                 Ma. 21/10/13

4 Zuidlaren-Rolde             18           + Eeltje                                 Vr. 15/11/13

5 Rolde-Schoonloo           18           + Sytske                               Vr. 13/12/13

6 Schoonloo-Sleen           24           + Beppy/Hermien  1e deel:  Za. 11/1/14
                                                                                      2e deel:   Zo. 29 juni

7 Sleen-Coevorden           21           + Hanny                                Vr. 7/2/14

8 Coevorden-Hardenberg 19           + Ineke                                  Vr. 21/3/14

9 Hardenberg-Ommen      21           + Carool                               Vr. 4/4/14

10 Ommen-Hellendoorn    21           + Suzanne
                                                           (Ommen - Lemele)             Ma. 5/5/14
                                                          + Ivon/Corry
                                                           (Lemele-Hellendoorn)        Vr. 16/5/14

11 Hellendoorn-Holten      16            + Marina                              Vr. 23/5/14

12 Holten-Laren                15             + Karin&Gertjan                  Vr. 4 juli

13 Laren-Vorden               14             + Joop&Jasmijn&Aster      ?? juli

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karin en gertjan kepper:
    7 november 2013
    etappe 12 van Holten naar laren is gezien de afstand voor ons(mij) een mooie afstand, wil je die voor ons reserveren. lfs
  2. Johan en annelies:
    8 november 2013
    Lieve Anneke,
    Lief dat je aan ons denkt. En wat prachtig dat je het gaat afmaken (hoewel jullie net begonnen waren...) voor Anja.
    Wij gaan jullie volgen!

Knuffels uit Breda
  3. Marina:
    11 november 2013
    Lieve Anneke,
    Wat fijn dat je contact opneemt. Ik zou dolgraag een stuk van jullie Pieterpad met je meelopen. Mag ik me opgeven voor de etappe hellendoorn - holten? Momenteel "loop" ik met een knieblessure, scheurtje in de meniscus. Een hartstikke goeie motivatie om extra m' n best te doen bij de fysio zodat ik in febr/maart weer 16 k kan lopen. Ik kijk er enorm naar uit om "de andere an" ....van an en an, te leren kennen! Tot dan, met een lieve wandelgroet, Marina.
  4. Sytske:
    17 november 2013
    Hoi Anneke.
    Mooi om weer te lezen, fijn dat je ook de Maximaloop zo hebt meegenomen.
    Ik verheug me op de volgende wandeletappe met jou.
    Liefs Sytske.
  5. Marina:
    17 november 2013
    Ik lees ontroerd mee.
    Veel plezier op 15 december samen met Sytske.
    Xx
    Marina
  6. Eeltje Gotink:
    21 december 2013
    Hé Anneke,

In de traditie van onze schoonzussenwandeltocht willen we ook nog graag een etappe meelopen, misschien wel met broers (daar zijn ze zelf nog niet uit).
    Zelf hadden we dat in het tweede gedeelte bedacht, misschien ergens Achterhoek of in de buurt van Arnhem.
    Gr. Hannie, Ans en Eeltje