'Tussen-etappe' Maxima sponsorloop Harderwijk

2 november 2013 - Vorden, Nederland

DSCF2459

Vandaag, zaterdag 2 november hebben een aantal 'dierbaren van Anja' meegedaan aan de Maxima sponsorloop in Harderwijk.
De opbrengst is deze keer voor Stichting de Maretak, een inloophuis en ontmoetingsplek voor mensen met kanker en hun naasten. Voor meer info zie de maxima-website:  http://www.maximaloopgroep.nl/

Irina, Jorick (als 2e gefinisht bij de mannen) en Tristan gingen voor 5 km hardlopen en Carool, Margot en Anneke voor 5 km wandelen. De ons bekende 'Maxima's' Sytske, Hennie en Irma hebben ons hartelijk en enthousiast ontvangen, net zoals de mannen Kurt-Karel en Anne. Ook Karin en Gert-Jan (dank voor het maken van de 'groeps'foto), waren van de partij om iedereen succes te wensen.

Na de gezamenlijke 'opwarming' met opzwepende muziek ging iedereen om 11.00 uur van start. Eerst langs het Veluwemeer, daarna wat woonwijken, terug door het centrum en na precies één uur wandelden we de finish door. Daar werden we wederom door iedereen enthousiast ontvangen!

Opbrengst €23.500,- een prachtig resultaat, mede dankzij de inzet van actieve vrijwilligers en een goede organisatie!

Maar bovenal een fijn, warm en soms emotioneel samen-actief-zijn, waarbij Anja op al onze schouders meereisde, helemaal volgens de Ithaka-gedachte!

Planning 'An-en-An-Pieterpad' tot nu toe:
- vrijdag 15 november: etappe 3 met Eeltje
- vrijdag in december: etappe 4 met Sytske
- weekend(dag) in januari: etappe 5 met MAVO-vriendinnen
- voorjaar '14: fiets?-etappe met Carool

Ik ben dankbaar en blij dat het regelen tot nu toe zo vanzelfsprekend en makkelijk blijkt te gaan en dit zegt, mijns inziens, heel veel positiefs over Anja en haar dierbaren!!!!
Anneke.

1. Corry:
    3 november 2013
    Hoi Anneke,
    Wat fijn om dit zo met elkaar te doen, ik had vorige week toch Carool even moeten bellen dan had ik jullie misschien wel gezien. Ik heb gisteren een tijdje bij dat evenement staan kijken. We waren nietsvermoedend in Harderwijk. Het zag er gezellig uit. En wat een mooie opbrengst.