Deel II PLANNING Vorden - Sint Pietersberg

28 december 2013 - Vorden, Nederland

DSCF2546DSCF2547

'Anja & Anneke' sleutelboshanger, al járen in gebruik en wat mij betreft blijft dat nog heel lang zo!
Tekst op de achterkant:
Komt uit het Hebreeuws: Hannah. Het is een Koninklijke naam voor leiderschap. Betekent Lieflijke. Een sterke, geestige en hulpvaardige vrouw, is positief ingesteld en kan bergen verzetten.

+ mailaanvulling van Wilma.
Hannah: zijn ook sterke vrouwen uit de bijbel. Hannah moeder van Samuel en Hanna, de profetes uit de tempel. Ze was 84 toen Maria en Jozef in de tempel met baby Jezus kwamen, voor de reiniging. Ze had haar leven lang op de Messias gewacht. Ze ging voor wat belangrijk was.

Hierbij deel II van de planning: de etappes zullen ergens na de zomervakantie van 2014 gepland kunnen worden: laat maar weten wie belangstelling heeft voor welke etappe.

Etappe indeling deel II

Vorden - Maastricht (st. Pietersberg)

van-naar                                km             wie                    wanneer
1 (14)      Vorden-Zelhem                          16        Hanny,Jan&Ans,
                                                                              Bert&Eeltje           za. 30 aug. '14
                                                                              (brussen Gotink)
2 (15)      Zelhem-Braamt                          18         Ina                       sept.
3 (16)      Braamt-Millingen                        24         Karel                   za. 25 okt.
4 (17)      Millingen-Groesbeek                  20         Wilma                 vr. 27 febr.'15
5 (18)      Groesbeek-Gennep                   15         Paul&Carolien     za. 28 maart '15
6 (19)      Gennep-Vierlingsbeek               17         Jenny+Jacqueline         ? april'15
7 (20)       Vierlingsbeek-Swolgen             21         Irina?
8 (21)       Swolgen-Venlo                         21         Hennie                        mei
9 (22)       Venlo-Swalmen                        23         Iris                               juni
10 (23)     Swalmen-Montfort                    22         Elly                              juli
11 (24)     Montfort-Sittard                        24                                             augustus
12 (25)     Sittard-Strabeek (Valkenburg)  22         Kurt-Karel                   september
13 (26)     Strabeek-St. Pietersberg          15         Kurt-Karel

1. Corry:
    29 december 2013
    Wat een toepasselijke sleurtelhanger, die ga jij nooit meer van je sleutelbos af halen. Alsof die voor jullie gemaakt is. Wat het lopen betreft Ik hoor wel waar je nog wat nodig hebt
  2. Suzanne:
    29 december 2013
    Ik wil wel met jou de route 16 Braamt-Millingen lopen. Mijn voorkeur gaat uit naar een vrijdag of zaterdag, graag in overleg.
  3. Irina:
    11 januari 2014
    Hoi Anneke! Wat een mooie verhalen staan er weer allemaal op. Ik wil wel graag een etappe ergens tussen Groesbeek en Swolgen lopen. Voor precieze planning is het nog een beetje vroeg, maar reserveer m maar vast ;). x Irina
  4. Caroline:
    8 maart 2014
    Beste Anneke,

Wij zijn vrienden van Anja en KK van vroeger. Op de begrafenis van Anja hoorden we voor het eerst van het mooie plan om de route af te lopen in nagedachtenis aan Anja. Wij zouden graag met jou één van de etappes lopen. Voorkeur gaat uit naar startpunt Groesbeek of Gennep (dit i.v.m. de afstand). Oktober gaat alleen niet lukken omdat ik dan op vakantie ben.
    Is de planning voor de zomer al vol? Anders hebben we ook belangstelling voor juni.
    vr.gr. Paul en Caroline