Reacties
Reacties 1 - 9 van 9
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Beppie | Zo te lezen hebben jullie genoten van de prachtige… | 19 mrt. '24 |
| Suzanne | Goed bezig Anneke! Genieten van goed gezelschap, prachtige… | 19 mrt. '24 |
| Jeanine | Heerlijk en mooi! | 19 mrt. '24 |
| Heleen | Wat is de Achterhoek toch mooi. Veel plezier op jullie… | 19 mrt. '24 |
| M. Bennink | Wat heeft Nederland toch prachtige plekken!. deze… | 19 mrt. '24 |
| Hermien | Prachtig die Berkel, mooie foto’s! Ben nu al benieuwd… | 19 mrt. '24 |
| Neeltje | Mooie foto’s en leuk dat ik mee mag genieten. Ik… | 18 mrt. '24 |
| Neeltje | Mooie foto’s en leuk om te lezen. Ik wens jullie… | 18 mrt. '24 |
| Paula Burgerhout | Het lijkt me een geweldig leuke route zo naar de oorsprong… | 18 mrt. '24 |

- Beppie: Zo te lezen hebben jullie…
- Suzanne: Goed bezig Anneke! Genieten…
- Jeanine: Heerlijk en mooi!
- Heleen: Wat is de Achterhoek toch…
- M. Bennink: Wat heeft Nederland toch…
Alle reacties »